haft det underbart braaaaaaaa!!

hejhej pussgurkor! kom hem vid tolv innan från line's fest & sprang hem för att se på när sverige vann, hehehe var ba tvungen.
har iallafall haft det helt underbart hos line & festen var sjukt lyckad! fick en underbar sommarkänsla med :D
kom dit vid sju, så öppnade hon presenter och vi käkade pizza.
sen så tog vi massamassa flumm-bilder! åt en underbart god cheescake, sen satt vi ute halva kvällen med massa ljus, filtar & ba girltalkade! det var supermyyyysigt
bildbomb från kväällen! outfiiit ↓
mina fina cheyor!
OMNOMNOMNOM,
PYRAMIDEN - LIKE BAWSES!

jag & min fina bebi

puuuuuuuuuuss
födelsedagsbarnet, :D

underbara himlen!

sexiga girlzz!

LE' CHEESCAKE, MOMMAA!

mysig utekväll!



med te & massa ljuuus

nu ska jag fixa mig lite & sovaaaa, är fetetrött. pussaaaar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: