tiiiisdag!

hejsan määäänniskor!
e på sjukt bra humör & har precis tagit en dusch & ätit, ska snart fixa mina naglar höhö. iaf, min dag: började då med skolan, hela dan var ganska seg oså. men fortfarande fint väder haha. efter skolan var jag i stan en sväng med tilda & stack senare hem. sen kom fia lite tidigare & vi stack t sandy å hon gav mig ett skiiiitfint paket me lösnaglar & världens godaste godis från vietnam! sötnos e hon. ♥
iaf, lite senare cyklade vi t pianot. de var sviiiiiiiiinkallt!

lite blandade bilder från idag

hade btw asa fluffigt hår idaaa, kände mig lite som keela hehehehe
schteckaaarn

CHEYOR SOM TAGGAR FÖR SOMMAR!
& en camilla utan glasögon...

sjuuuuktsnygga lösnaglar!


» aja nu ska jag plugga lite engelska & fixa mina naglar, pusspåer «

Postat av: Chong ☆ ¸. • * ¨ * • ☆ Two Asiians

Shit vad söt du är utan glajjor också ^^

2012-03-14 13:34:53
URL: http://twoasiians.blogg.se/
Postat av: Strutsguden^_^

Du är bara för söt! <3

2012-03-14 16:48:32
URL: http://strutsguden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: