det är alla känslor som ger ett leénde på mina läpparna

hejheeeeeeeeej, snackar med sandy just nu & vi planerar våran resa till liseberg, taggade tjejer här ohyäässs! svettas typ som en gris, så jäkla varmt just nu men de är inte ngn sol heller haha, wtf vädret :bigeyes:
idag på morgonen vaknade jag nio helt död & gick t amie. vi skulle ut & jogga och de gick faktist ganska braaa! underbar morgon sol när vi var och gick på stranden. efter de stack jag hem & åkte t brottet me mami, hennes kompis & hnes bebiis, assöt! ikv kanske jag hittar på ngt med line, får seee! men nu ska jag äta, pussar 
 
underbara unge! hihi
 

Postat av: Strutsguden^_^

Vilken superfin bikini<3

2012-07-07 20:16:33
Postat av: Strutsguden^_^

Vilken superfin bikini<3

2012-07-07 20:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: