min julkalender e slut!!!!

HEJSVEJS!
ssitter & kollar på tv & tjockar mig med godis. jag, asta & tilda öppnade alla mina luckor på godiskalendern innan, riktigt skabb godis asså. HAHAHA.
iaf, hade typ 2 lektioner idag & sen åkte vi buss t badhuset, tråkigt somffan!
man var tvingad att simma 16 fkn längder! man ba DÖ. blev trött efter tredje, HEHEHE. sen skulle vi försöka ta upp ngn docka ur botten, & sen skulle vi typ rädda varandra i sånna ringar typ... äsch jagvenne. efter de hann vi typ va i äventyrsbadet 10 min, fast de sög endå h0h0h0.
Imon ska jag typ t skolan & gå 2 lektionen & sen cykla hem & dra t tandläkarn, NERVÖS CHEY! ska få reda på om jag får tandställning..., DUNDUNDUNNNNN.
men nu ska jag sluta, masterchef börjar snart, ihihi.
min fina tomma kalender, haha.
puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: