KLAAAAR! lovelife hihi

sitter just nu & kollar på topmodel, pluggade typ precis klart SKÖÖÖNT! fast har fortfarande lite franska, men de är inga upgifter utan ba ngt prov på fredag. iafff, skolan idag, somvanligt inte mycket att berätta. efter skolan drog tilda hem t mig & vi pluggade lite sen drog hon hem & jag gick t pianooot, fyffan så tråkigt.... oohjaajajajajaja, asså det börjar kännas lite onödigt att blogga, har inget att blogga om lixom, känner mig ba fett random AHAHA. men aja, sånt får ni stå ut med!
nu typ spårade jag ut lite såhär får ni se lite fula webbcam-bilder. :P
vissa e ganska gamla & vissa e typ inte så gamla, h0h0. 8)

'




såsöta hihih,

också avslutar vi med en VÄRLDSGAMMAL (sägervi) bild, ja såhär såg jag ut för ungefär ett år sen.
HAHA.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: