dampskit

gjorde ett mobilinlägg från hannan's iphone idag & tog asa fina bilder, så ba kmr de inte upp! FKN'ÄCKEL'BLOGG.se
yeye, sitter nu & käkar godis & snackar med folk osvosv. har lite panik om vad jag ska ha på mig imon & håret osånt, så ska vakna typ asa tidigt HAHAHAH. tjejproblem= no sömn!
ihihih iaf, skolan idag var feeeeta chill. först städning där man ba sprang runt typ, sen gympa med en annan 7:a. jag var inte med för jag tvinga ju mamma somsagt att skriva lapp hehe så jag ba sprang runt & lekte med min lärares barn, h0h0hh0 såsöt! sen mat & sen film, äckel päron filmen. men tilda hade med luftmadrass så de var chill! :D sen slut dårååå. Hade inte så mycket fördel att sluta tidigt eftersom jag endå väntade på bussen i typ en halvtimme, hehe.
jaja nu måste jag sluta, skrev fett mkt idag!
BA FÖR JAG HADE LUST
pusshey'
LOUIS TOMLINSON
one direction 

Postat av: stina

DET ÄR BRA MILLA, 1D EEEEEEGER <3

2011-12-21 20:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: