WINNERS NEVER QUIT, QUITTERS NEVER WIN

shashaaaaa, allt är känns superbra just nu! har haft två underbara dagar med mina awesome vänner. Igår stack jag till stranden med finaste tilda. Senare på kvällen hade wilma typ tjejkväll, helt jäkla sjukt var de! :D vi gick typ ut mitt i natten i pyjamas, såg världens nasty spindel, dygnade, berättade spökhistorer (TRODDE JAG SKULLE DÖ!) bögade oss och senare vid halv fem stack vi till stranden och fotade, jaaaaaa listan är lång! vill ba säga att ni är verkligen bäst, ♥
Idag när jag kom hem var jag ärligt som en zombie, fick typ tre timmars sömn inatt. fast de var de värt! heheheh. men de stoppade faktist endå inte mig, jag vilade lite på soffan framför tvn. sen så hade jag värsta träningspasset som bestod av styrke & röv. och efter det så gick jag ut i det fina vädret & joggade, I'M PROUD!
 
gårdagens outfiiiiit, me gusta den tjocktröjan!!!
 
THE G-ANGSTERSS!
YOLO, mannen
fina soluppgången! :')


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: