nr ggrejs

Dag 01 - Vem är jag?
Dag 02 - Mina vänner
Dag 03 - Fyra bilder som gör mig glad
Dag 04 - En person som betyder mycket för mig
Dag 05 - Fem webbsidor jag är inne på ofta
Dag 06 - Tio sanningar om mig
Dag 07 - Någon som jag saknar
Dag 08 - Vad tycker jag om min skola?
Dag 09 - Fem bilder från ett minne 2010
Dag 10 - Två saker jag inte skulle klara mig utan
Dag 11 - En bild som är från när jag var liten
Dag 12 - Tio saker jag gillar att göra
Dag 13 - En sak jag önskar jag fick uppleva igen
Dag 14 - Saker som gör mig arg/ledsen
Dag 15 - En bild jag har tagit som betyder någonting
Dag 16 - Favorit ämnen i skolan
Dag 17 - Vad jag gör på dagarna
Dag 18 - Framtiden.
Dag 19 - En film jag kan se hur många gånger som helst utan att tröttna
Dag 20 - Tre filmer jag sett och gillat
Dag 21 - Musikfavoriter Dag 22 - En sång som får mig att må bra
Dag 23 - Förlorade vänner
Dag 24 - Är jag kär?
Dag 25 - Min största dröm

NUKÖR VI!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: