gbg!

hejsan människor!
e fett trött just, de var hemskt väder ute innan. GAH, kan inte ba snön komma, hatar sånt här väder som e värsta wb. vinter. man ba liksom RIKTIG vinter ska ha snö, DAH?!
hehe iaf, skolan var fett seg idag, vi fick reda på vilka man kom med på "tema-veckan", asså åhåhåhåhå temat e musik, palla jobba med en låt en hel vecka, också ska vi redovisa också man ba FUCK, ska köra gitarr, lövlife, hheehheh not.
ojuste, glömde nästan berätta haha, jag åker t göteborg sen tyyp ikväll & stannar där t söndag, kmr säkert updatera lite, men inte ofta, kanske lite mobilblogg oså, men ahhhhh. ska hälsa på min syster, kmr bli rooligt somfan för jag älskar gbg, & hoppas de blir lite shoppping, hihi.
ohjävlar, nu måste jag fan sluta, blev ganska mycket h3h3h3.,
puss
AHHAHAHHAHA, ba jag som känner igen mig somfan? :blush:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: