cpedata

asså omg kämpar med mnin fkn data här, ser ni vad den gjort?!??!?!?! MENNNYN E I FKN KANTEN, MAJGAD VAD SKA JAG GÖRA?!??? FÅR CPE RYCK -..-.-.--..- ska skriva de på fb nu, hiihhi.
iaf, tilda & asta var här innan vi ba kolla på teve & sen stack asta & så fortsatte vi kolla på tv osånt ahahah. har inte mycket mer att säga än att jag måste duscha nu hihihiih puss

bjuder på lite gulliga bilder från innan
tilda e också wb foki, hiihhi & förresten äre min hand. AHHAHA scary iknow
'HAHAHAHHAHAHAHAHHHA,
HAHAHAHHAHAH, OMG KAN INTE ANDAS AHAHASHHAAJH

MÄSTAR-KONSNÄREN HÄRA!

också avlsutar vi med en fettt gullig kärleksbild på mig och berit :*
förresten när tilda ser detta kmr hon döda mig, HAHAHHA

Postat av: TILDA DEN ARGA!!

OMG CAMILLA VAD HAR DU GJORT!!!!!!!!!!! VARFÖR VARFÖR AVARFÖR SER FKN UT SOM ETT CP BARN OMGCAMILAL DU EE SÅÅÅ DÖÖÖÖD :* <3333333333333333

2011-11-11 18:55:14
URL: http://tillda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: