tidiga julklappar! :D

hejsan hoopppsan!
sitter och tjockar mig med chips & ska snart äta, HEHEH. var lite överallt idag med pappa & handlade julklappar. hittade ganska mke t mig hihii. vi åkte typ runt hela dan, dog för typ stormen var så jävla hemsk. :s
haha här är iallafall bilder på mina tidiga klappiiisar från papi. ♥

hehe glömde berätta, vi var hemma hos pappas kompis innan som jobbar på depend
& jag fick en hel påse med nagellack,
WIHO!
men nu ska jag äta, pysshey!

Postat av: Anonym

vad köpte du de dära magtröjorna elr vad de nu heter?

2011-12-10 19:13:33
Postat av: Anonym

vad köpte du de dära magtröjorna elr vad de nu heter?

2011-12-10 19:13:47
Postat av: anonym

så jävla snyggt , du är det mee :) <3

2011-12-10 20:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: