dödödödödöö

HEJSAN HOPPSAN!
sitter & kollar på massor yt filmer som e typ 10 timmar långa, SÅ JÄVLA ROLIGT HAHAHAH. nolifer. jag måste egentligen plugga franska men de går inte, orkar inte. HAHA. ska ba kolla på en till typ, sen börjar jag, hihi.
iaaaaaaaaaf berättar lite snabbt nuu, var i skolan i typ 1,5 timme sen cyklade jag hem & gick t tandläkarn, var där typ 10 minuter, man ba ofgmmgm. -.- dom sa att jag typ inte skulle få tandställningen förrens typ minst 1 år, man ba k....? AHHAH. sen var de ingeet speciellt typ, efter skolan gjorde jag omprov i matten sen stack jag hem med tildaaa.
& nu känner jag mig stressad så måste sluta, pussheyyy!'
HAHAHAHHA DOG LITE NÄR HAMPUS SKICKA DEN T MIG!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: