typ onödig fakta

• jag gillar inte hstd så mycket längre
• chips är mitt liv
• jag gör aldrig något speciellt på datan, men sitter endå alltid minst 3 timmar
• mitt hår blir lått fett, och de suger!
• jag plattar mitt hår varje dag, men börjar sluta
• jag ÄÄÄLSKAR sushi, men har ba ätit de ngra gånger
• jage halv vietnames (NÄHE?!?!)
• jag har typ inga pengar & de suger
• jag får ingen månadspeng
• facebook e mitt liv typ
• innan på mellanstadiet var jag världens tystaste människa
• vilket jag inte är nu, hehe
• jag hatar mitt hår!
• jag e ganska ego
• jag ääälskar att blogga & tycker de e svin kul haha
• dom senaste dagarna har jag lanat spela.se *blush*
• jag hatar att sova själv ibland
• jag hatar matte
• jag har inget speciellt ämne jag e bra på i skolan ( that sucks)
• jag älskaDE two and a half men, men dom nya avsnitten suger! :( miss little charlieee
• jag vill ha en systemkamera
• jag tycker att iphone e ONÖDIGT dyr
• jag har typ aldrig pengar i mobilen, that sucks tooo
• jag tkr typ alla killar e snygga haha
• jag älskar msn & e alltid inne ihihhi

nu kmr jag inte på mer, men de räcker nog haha.

Alla som läste allt får en kaka hihihi. :rolleyes:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: