I'm lost, tired and broken in two.

heyheyheyheyheyheyhey •
är så jääääkla trött, deppig & ledsen just nu, sov ba 4 timmar inatt, och sen så har de hänt lite other things, typ som vi inte behöver gå in på... men jag ska stay strong' & förresten så har jag & stinzz kastat alla våra skit problem i nissan, BOKSTAVLIGT TALAT. heheh
-
men nu ska jag ta en dusch & pigga till mig lite, sen kolla på jerseyshore. puss!
orkar inte att de är måndag imon.. </3

Postat av: Ostbåge

HAHHAHAHAHAHAHHA fyfan vad grymma vi är. We are strong, happy and wonderful. We can do anything together, honey. Puss på dig min älskade vän, DU ÄGER, LÅT INGEN BAJSKORV ÄNDRA PÅ DET ASSÅ DÅ GÅR VI TILL NISSAN IGEN OCH KASTAR PROBLEMEN I NISSAN TYCKER JAG!!!! <3333

2012-05-13 23:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: