50 FRÅGOR


HEJ IGEN! jag skojjade ba typ, HEHEHE pallar inte sova! vill göra detta roliga tidsfördriv-testet jag gjort typ 500 gånger innan,
ALLTID LIKA SKOJJ!

1. Vad heter du? - Camilla Lai

2. Hur gammal är du? -  13 fnjuttiga år! snart 14 bast vafan,

3. Vart bor du? - hstd

4. Hårfärg? - möööörkbrun, INTE SVART

5. Ögonfärg? - bruna

6. Hur lång är du?- typ 1,60 ?

7. Kär? - njaaaa...

8. Singel eller upptagen? - singelo

9. Hur många har du kysst? - fyra

10. När och vem kysste du senast? - linus, för typ ngn månad sen

11. Har du hånglat med någon av samma kön? - inte hånglaat

12. När hade du senast sex och med vem? - oskuld, jaow

13. Hur långt är ditt längsta förhållande? - en månad

14. Dumpat någon? - a

15. Blivit dumpad? - tyyp

16. Vad för killar/tjejer föredrar du mest? - snygg med en fin personlighet! helst hyper, HEHEHE

17. Vad har du för mobil? - xperia......................

18. Om du vann en miljon, vad skulle du göra?- shoppa som en jävla galning! & resaaa

19. Favoritland? - de vettja ej

20. Favoritfärg? - LILA

21. Film? - venne

22. Bok? - babbeldrottningen

23. Killar eller tjejer? - Killar, NO-GAY

24. Vad gillar du mest med dig själv? - ehmm, min humor & hur hyper jag e & IBLAND mitt utseénde

25. Vad gillar du minst med dig själv? - typ att jag har glasögon, fett irriterande!

26. Nämn en person du aldrig skulle klara dig utan - finns många

27. En person du älskar ? - mångamånga!

28. En person du hatar

29. Ut och festa eller myskväll? - BÅDA!

30. Saknar du någon just nu? - a, min pappa & hans familj a.ka mina småsyskon & låtsasmamma

31. Vad är det bästa som hänt dig? - mina fina vänner!

32. Beroende av något?- chips

33. Ditt livs största misstag? - finns säkert många, men de var misstag, alltså inget man tänker på

34. Om du fick välja en enda person att umgås med resten av ditt liv, vem skulle det vara? - i dunno

35. Har du några tatueringar? - nej,

36. Piercingar? - inga

37. Vem är mest lik dig? - tilda min soulmate!

38. Har du någon förebild? - min syster

39. Vad ska du göra idag? - VENNE

40. Vad är det värsta du vet? - åska & typ grupptryck lr ngt

41. Vad är det bästa du vet? - finns mycket bra, men bäst är ju typ datan? HAHA

42. Vad åt du senast? - godiiiiis

43. Vad vill du ha just nu? - sommarlov & en speciell

44. Vad köpte du senast? - presenter

45. Vem är din favorit kändis? - skillet & ron pope just nuuu

46. Vilken är din favoritställning? - hahah woooow..

47. Tränar du? - arå

48. När går du och lägger dig? - jadu, olika!

49. Vad är klockan nu? - 02:59

50. Är du nöjd med ditt liv? - YAYAAAA!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: