JAGÄLSKAR'nästan'ALLT

ÖHÖHÖ HEY POSITIV KVINNA!

nejmen allt e på typ topp just nu ba att jag tjaffsade lite me mamski innan, HON VÄGRAR KÖPA ETT BUSS-MÅNADS-KORT T MIG! that bitch.

 

H0h0h0 iaf ska snart svara på frågestunden, men först lite om dagen!¨


aså temavecka e så sjuukt skönt, jag valde ju bild så ja, de var allt jag gjorde idag. Hade bild & lekte me lera å flumma med mina fina kååmpisar. 8)) OSÅKLART VAR UTE & SCHTECKTE I SOLEN! Efter skolan så skjutsade JAG michelle & tilda SAMTIDIGT, HAHAH de var typ omöjligt. vi gick iaf ut & solade! så skönt, efter de spreja michelle fejkbränna på halva mina ben, blir sjukt sexigt imon när vi ska t badhuset... HALVT & GRJEJER.

åkte hem vid 4 & då kom fia och sandy, vi gick ut & köpte mini-ben/jerry's, satt ute & njöt! ASSÅ FYFAN VAD JAG ÄLSKAR SOL, blir så jäkla glad. :D

MUMS!


SCHTEKARN!


men nu ska jag svara på frågestundenPUSS



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: