helt sluuut!

hejsanhoppsan!
är helt slut just nu, har tränat så mke idag höhö. först var de ju såklart skolan, var så sjuuuukt skönt väder så jag & tilda gick dit på morgonen.
också rullade dagen på somvanligt, var faktist en rolig skolish-dag. :D
efter skolan följde tildavilda (hihi) med mig hem å JAG gjorde pannkakor me hallon & socker, super-muuums! senare gick vi ut å jogga, och gjorde massor med sit-ups & skit. sen var de dans & ännu mer träning! är såååå trött just nu men måste shötta på med franskan, prov imon...

mästerkocken camilla, ohyäh!
OMNOMNOMNOM
söta kossan härja! hihi

nu måste jag plugga, pusspåer finisar!

Postat av: Strutsguden^_^

SV: hihi, du med!<3

2012-03-12 20:38:50
URL: http://strutsguden.blogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: