in the summertimeeeeeee

hejheeeeeeeeeeeej, kom hem vid elva innan & just nu är jag aaaastrött. stack till grillfesten med amie, tilda, asti & jihanoo vid typ 6. de var så jäkla stressigt! jag hade inte hunnit fixa mig eller ngt, och vi skulle hinna med en buss & gå handla. men vi hannn! heheheh, vi mötte upp victor, hampus & olle. oså stack vi till ngn grillplats mitt i skogen och börja pundaaaa & grilla, hahaha de var fetekuuuul, senare kom calle, albin & herman osååå. :D
sen drog alla vid typ 10, och jag tog bussen hem med albin, victor & amiiie. när vi skulle gå av så fastnade efterblivna amie, så hon kom inte ut, HAHAHAH jag dog!! oså åskade de asmke, ogmomgomg höll på att döööööö!
sen satt jag, victor & amie på min trappa, jojagvet lite efterblivet vi gick inte in. MEN WHATEVZZZ, de var fett mysigt hihi. 
 
tre pundarbilder från idag, HEHEHEH
höga efterblivna kossor!
översööööööööööt, hiihihi
nu ska jag kolla på svampbob, HEIDO. 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: