HAFT DE BÄÄÄÄÄST!

hejheeeeeeeeej finisar! sry för jag inte har updaterat men igår så hann jag inte, för jag fick tag på steffe & halvsprang t stan typ, hahaha. jag mötte upp henne och massa andra svenskar/tyskar/serber HAHAHA, sen åkte vi buss t oskarström t ngt läger. de var feeeeeett kul :D! & träffade en superduperüber söt tysk kille som hette typ kojla ak.a cola, hihihihi dog! ♥
-
På kvällen så sov dom flesta i tält och jag sov med steffi, john, yeilson & kim. ganska obekvämt & massor med knott osånt. så vi låg uppe och snacka hela natten. var såhär dödstrött typ, så jag låg & skratta i typ en halvtimme i sträck, HAHAHAH snacka om synd om dom andra. fick 3 timmarssömn, så just nu är jag ganska död!
ville stanna mycket längre, men mami kom hem igår. fick fyra aaaaaassöta tshirts, älskar dom! visar någon typ senare.  
-
men nu ska jag sluta babbla, bibel-inlägg varning typ! hihi pussar! ;)
jag & jooooooohn, kungliga typ! :D

Postat av: Anonym

hahahaha omg så söt!!

2012-06-23 18:31:57
URL: http://astalitos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: