PERFEKTA KVÄLLEN

hejheeeeeeeej, kom hem tio innan & har haft den mest perfekta kvällen! stack t maxi med stina & line och träffa tilda, amie, asta & jihanö vid fem. vi såg ben&jerry bilen och så ba öppnades den & så fick man ta hur många ben&jerry's man ville typ, HELT UNDERBART! senare stack alla hem t amie & tjockade oss ute i hennes trädgård. sen vid 6 så stack jag, tilda, asti & line t stranden, helt underbart var de! fick riktiga sommarfeelings!
vi alla stack hem vid nio, men jag & line cyklade t amie och vi satt ute och bara snackade, jag var övertrött & hungrig så jag skrattade åt typ allt, hehehehe riktig kvällshumor assååå! sen när jag skulle hem så glömde jag min glass i lines cykelkorg, så jag ba NOOOO. :( men så ringde ludde mig & gjorde mig glad igen, hihi.
 
GLASSBILEEEEEEN! NAAAM. :D
EGO CAMILLA 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: