Hold you head high, and you middle finger higher.

men tjaaaa. här ligger jag & lyssnar på musik och chillaxar galet. har varit en sjuuuuukt kul & stressig dag! 
vaknade vid åtta av åskan, & som ni vet är jag aaasrädd för åska så jag typ dog. men jag somnade om haha. vaknade vid ett och hjälpte mami att tvätta lite, sen kom tilda hem t mig. Vi skulle t östrastranden men åkte fel typ 45848 ggr & missade bussen typ 9339038 ggr, HAHAHAH, fyfan vad vi sprang fram och tbx! 
När vi kom fram, fotade vi lite med hennees nya objektiv & sen stack vi t stranden och bada. var helt sjuka vågor! :D 
vi åkte hem vid åtta typ och så försvann mina nycklar spårlöst???? så vi åkte tbx, och fick stressa ännu mer. men som tur hade jag tilda me mig, som hittade dom. PUUUUH! också missade vi ännu en buss hem, så vi fick gå. haha jaaa, de var min äventyrliga dag. men nu är jag aaaastrött, så ska nog sova ganska tidigt! W'ELL HOPE.
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: