11 TIMMAR PÅ LISEBERG - CHECK!

 
hejheeeeej, kom hem för en stund sen och mina fötter är heeeelt döda! har hunnit duscha & äter just nu. ska faktist sova typ nästan direkt efter dehär, är såååå trött. har iallafall haft det gaaaaalet kul på liseberg! :D 
försov mig ganska rejält idag för jag snackade med ludde hela kvällen igår. men jag klarade mig, heheheh ba lite stress... åkte med vickan & sandy och när vi kom t busshållplatsen så var aida & penelope där osåå. så vi var med dom under hela dagen, fetekuuul! vi gjorde typ dom klassiska grejjerna t.ex käka på burgerking (standard) äta ben&jerry, besöka lisebergs affären & leka turister hahaha osv. hittade en assnygg keps, ngn nyckelgrejaa & sillybaaandz. visar imon! ;) På slutet så åkte vi kållorado två ggr & flumeride en gång, så satt dyngsur på bussen haha. men nu är jag cptrött & ska sova, natti på er! 
 
DISCO PÅVÄGEN DIT JAOWWOWOW, SÅ JÄKLA KUL! HAHAHAh
 GANGSTERSSSS!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: