U MAD BRO !? GONNY CRY NOW ?

ÖHÖHÖHÖH. heyhopp!
chillar galet just nu & jajajajajj allt dedär. ska snart kolla på 'wild child' som går på tv om en halvtimme, älskar den hööhöh. jaja nu ska jag berätta om min superroliga dag. skolan var helt okkkkkkkk, oså.
efter skolan så puttade linus mig så jag ramlade för hela skolan, piiinsamt HAHAH, ramlade verkligen på ryggen, måste sett helt jävla cp ut, hhöhö. aja, sen följde jag med jihan t stan vi gick in t phonehouse & sen donken. osen gick vi hem, sjukt jävla kallt kände fan inte mina fötter, skojar inte :o scaryshit asså haha.  ohja sen hade jag piano, var ovanligt kul eftersom vi hade två efterblivna lärare, hahahah.
men nu ska jag sätta på tvn & kolla på 2½ men innan filmen börjar, puss!

sjukt sexig bild jag tog i skolan idag, *host* HAHAHHA.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: