assåcphuve, dö.

jag HATAR min mobil så jekla fkn mke! asså dampppppp, alla försökte komma in på min mobil idag så gjorde dom grafisk kod för mke så nu ba måste jag besvara ngn fråga, o inte fan vet jag svaret??!? HALÅÅÅÅ? så nu försöker jag skriva mitt google konto, men asså ffuck har typ sms & misssade samtal jag INTE kan se, omg klarar mig inte utan min mobil. livet e piss. HAHAH.
men iaf ville skriva av mig hiihih den som läser e kung!
jaja, just nu sitter jag & försöker hacka mig in på min mobil osovosvo. inte hänt ngt speciellt idaggg, skola tieppp. sämsta dagen typ, hatar min klass ibland. -.- bitchhuven. hihi. ohja, efter skolan var jag med stina & amie osen piano, ba pisspiss.
asså jag pallar inte skriva mer, skumt inlägg, men e sur nu, så ja.
höhöh puss
old picture

Postat av: stina

gå dit där du köpte mobilen, och be dom fixa det.. så hände med min mobil fast dom fixade det... :D

lycka till..

2012-01-19 21:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: