älskar mina underbara vänner!

hej folxxxxxxxxxxx!

vas happenin' ? ÖHÖHÖHÖÖH.
nejmen, hejhopp! kom hem för typ 1 timma sen & har duschat & packat för imon för jag ska på dans läääääääger! TAGGAA. iaf, nu ska jga berätta om min coola dag, först så sprang jag typ t stan & var med Linus & isaac hemma hos iseboy dåråå. han har typ världens läskigaste hund HAHHA, iaf vi hade svin kul & ba chillade galeet! sen så följde jag linus typ en bit hem & sen mötte jag upp stina vid sibylla & vi gick hem t henne dårå, 1 timma tidig var jag hööhö, ohja sen kom alla & vi hade också skit kuuul & snackade blbalbllab. sånt man gör på tjejkvällar ;) höhöhö.-
nu blev de jävligt mycket, så den som pallar läsa e cool
btw har 0,00 bilder så eh hihih.. sawry..
OHJUSTE har en bild på mig som jag la upp på fb när jag var hos stino.
okay, gr8
puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: