rubrik*

heyhopp
kom hem från pasti för en timme sen typ & har suttit & sparat alla bilderna från igår, vi tog typ 100 st på line's kamera. haha. :D iaf, lite om igår dåråååååå. först så var jag då med fiafis & vi bakade kladdkaka, faiiiil somvanligt höhö & så fixade jag mittt skal, satte typ 12345678 klistermärket, like a baws!
hihi sen så vid 6 så stack jag, pasta & amie t stan & mötte upp line, hannan, tilda, stina, wilma & steffii också stack vi t stantons & åt däär. efter de så stack vi t line & ba partaya, kollade på melodifestivalen & tog massor med foton, hiihih och sen vid 10 stack alla hem & jag sov hos astaa.
hiihhihi älskar verkligen er, mina cheyer 

aja ska sluta skriva nu, så bjuder på bilder från igår !


fiafiiis 








skaaaaaalet







image description

image description





BLOWJUB PÅ G, HAHAHAH



detta var dom 'normala' jag hitta av alla, höhö
pusspåer!





Postat av: Chong ☆ ¸. • * ¨ * • ☆

HAHA seriöst dör. <3

2012-02-05 17:07:02
URL: http://chongs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: