OMG I HAVE A COMPUTEEEER!

LOVE MITT LIV TYP, HAHAHAH. nejmen min syrra & hnes pojkvän kom precis & dom ska va här hela helgen, & dom kom me massaaa godis, chips & EN DATA!!!! NOMNOMNOMMMM. hhiihhi. iaf, about tha' day: i skolan var de inget spec ba att jag hade matteprov, tror de gick sådär HEHEHE. menmen efter skolan så var jag med liiinus & isaac & fyfaaaaan vad jag skratta, HHAHA bäst e dom! & sen gick jag hem vid 6 & tilda å pasti kom & vi skratta lika mke, hiihihhi.
e så jäkla hes nu, min röst låter hemsk, halsen värker & näsan rinner, men aja de stoppar inte mig! H0H00H0H.
aja ska sluta nu, kmr säkert updatera mer, NUNÄR JAG HAR DATAAAA (a)

hiihih btw, mina två älsklingar fyller år om 2 dagaaaar!
linus & amieee hihihi, pusspåer ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: