tidsfördriv

1. vad heter du? Camilla Lai 
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? vet faktist inte
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? typ carolina... HAHAHAH-
4. vilket stjärntecken är du? jungfru
5. vilken årgång är du? 98a
6. vart bor du? hstd
7. bott utomlands?
8. flyttat antal gånger? orkar nte ens räkna
9. vart skulle du vilja bo? venne
10. vilken skolklass? 7:an
11. vad vill du bli när du blir äldre? jag inte veta, ngt man blir rik på.. HEHEH. 

UTSEENDE
1. hur lång är du? typ 159-160 cm
2. hur mycket väger du? ärligt talat vet jag inte...
3. hårfärg och frisyr? svart, brunt, blont (?), jagvettifan
4. ögonfärg? jagvetintevad
5. mest nöjd med? typ mina ögon
6. minst nöjd med? min näsa :(
7. skostorlek? 38
8. glasögon? yessman
9. har du några piercingar/tatueringar? nep

FAVORITER
1. filmer? har ganska många
2. låtar? kan du ställa en lite svårare fråga?!??!
3. årstider? SOMMAR
4. mat/dryck? pizza, kebab, donken & ja ni vet, sån skräpmat, HAHA. 
5. djur? inget
6. färg? lila
7. parfym venne
8. tv-program? massor, men mest alla på typ mtv
9. ämne i skolan? INGET
10. sysselsättning? sitta vid datan, vara med vänner

KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka? min skinnjacka
2. vad använder du just nu för skor? mina converse
3. favoritfärg på kläder? omöjlig fråga
4. favoritmaterial på kläder? -
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? åååhduuu, de e riktigt mycket!
6. favoritaffärer? H&M, gina tricot, typ de som finns i hstd,
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? vilka fkn frågor.
8. favoritplagg? vettifan
9. vad har du för byxstorlek? inte vet jag!!!!!!!!!
10. vad har du för tröjstorlek? 36

DITT RUM
1. stort, litet eller mitt emellan? mitt emellan/stort
2. vilken färg på tapeterna? fula vita 
3. vilka färger går rummet i i övrigt? lila typ hehe
4. favoritmöbel i rummet och varför? sängen,hihiihih
5. vad vill du ändra där inne? väggarna
6. vad har du där inne av följande:
a) tv? yes
b) video/dvd? no
c) dator? ja
d) stereo? ne
e) telefon? mobil, eller vad?
7. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? ett annat jäkel hus
8. vad gör du oftast i ditt rum? sitter vid datan, pluggar, & kollar på tv, haha. 
9. vem förutom du brukar sova i din säng? ingen? 
10. favoritpryl i rummet? idontknow

BLANDAT
1. vad heter din morfar? vetinte..
2. var har du i din:
a) jackficka just nu? hörlurar
b) skolväska just nu? gympa kläder
c) handväska eller liknande just nu? -
3. vad är du beroende av? mobil, datorn
4. vilket land kommer du i från? halv vietmes & halv svensk
5. vilken sorts lypsyl använder du? använder inte lypsyl
6. vad tror du på? vennvenvenv
7.gillar du och shoppa? ÄLSKAR*
8. vad köpte du senast? gooodis
9. har du nåt husdjur? ne
10. vad bor du i? lägenhet

GREJER
plånbok: leopard/rosa
tandborste: rosa
smycken: ?
solglasögon: svarta & bruna 
underkläder: vanliga underkläder, typ
nagellack: rosa & lila
OKEJ ÄNTLIGEN E JAG KLAR, DE HÄR TESTET SÖG BA SÅ ALLA VET.
MEN SKA SOVA NU,
puss & godnatt! ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: