fyfan på dig, din fejkade bitch

hur fan kan man vara så fkn fejk? få en ny älskling & ba skita i allt annat. vafan hände med oss andra & mig? inser du inte vafan du gjort förfel? nejsåklart, för du lever i din dröm nu & allt annat förflutet är ba skit. mhm. fucking bitch, hoppas du känner dig träffad.



hejsannnnnnnnnn, skrev ba av mig lite eftersom denna idiot inte inser det i verkligheten. & jag hoppas du tar åt dig nu för jag vet att du kmr läsa detta.
iaf, idag har inte hänt så mycket, har varit fett lack hela dan. Efter skolan stack jag hem till min lilla pasti, älskarej. ♥
Ska inte göra så mycket ikv eftersom jag ska upp 8 imon & sticka t tandläkarn, superroligt när man har studiedag, jaja.
men nu ska jag måla mitt mobilskal, h3h3.
puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: