blå pannkaka, HAHAHAH

hejsannnnnnnnnn :D
Har precis duschat & fixat mitt rum lite osvovsovos. h333h, skolan idarå var ganska kul, fett skönt med tema vecka måste jag säga. efter skolan så drog jag, asta & tilda till michelle i typ 20 min för vi orkade inte vänta på bussen ute, hehheh. sen kom bussen & vi åkte hem t tilda, hade inga pengar på kortet men somtur fick jag åka med, omgg tkr sånt där e så sjukt pinsamt!
hhihi iaf, väl där så gjorde vi BLÅA pannkakor som blev misslyckade, & sen gjorde jag egna chokladbollar som också blev misslyckade, HAHA. så duktigt. nej men seriöst, de borde vara en sak man ska göra innan man dör, GÖRA FÄRGGLADA PANKKAKOR! HAHAH. :rolleyes:
har ingä me att sägeee, så här kmr lite bilder, somvanlligt h0h0h
blue pancake, hh3h3h3h
cp händer

mina efterblivna åsnor, hihhi <3

puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: