ops!

har glömt att plugga franska!!!! kej där ljög jag... fastnade på fb tyvärr.. franska lärarn kmr döda mig imon. ): feeling good! haha. Har iaf precis tagit en dusch & tvättat bort smink osvosv. råkade öppna ögonen när jag tog borttagningsmedel så jag var nära o dö så mycket det sved! HAHHA, vad kallar vi de, FAIL? hehe. btw, snackar med asti nu & enligt henne snöar de, men jag ser bara regn, ngt fel på mig elr henne? HAHAH.
nu ska jag ehm, vet inte, kanske plugga lite. hihi.
pusshey!

Postat av: Anonym

Jaa :) ! Jag har precis blivit frisk typ :D , har jullov den 19 e :D ! Ska du kolla på idol ikväll, men tycker du ska vinna i sånna fall :) ??

Kram på dig :) !

2011-12-09 12:43:37
URL: http://svettlukt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: