gloZell in my heart!!!!!!!!!!!

omgmgmogommog, har ni sett hennes video?! så JÄVLA roliga så de är itne sannttt, AHAHAH. länk därnere ~ misstolk ojoojoj, ehehe.
iaff, skola idag vanligt, har typ glömt vad som hände idag, AHHEHE. JOJUSTEE, jag vara nära att blåsa omkull när jag gick t bussen, fick lite ryck... nejmen sseriöst, jag har glömt, SHIT OMGMOGO, haha iaf efter skolan drog tilda hem t mig (ovanligt? ;)) ihihi & JAG bakade kolakakor (tror jag dom heter, dom blev iaf supergoooda!) sen kollade vi på "a boy and a girl thing" ganska bra, h3hh3. asti kmr hit halv 8 & ska övernatta, och då ska vi chilla gaaaalet, mysmysssmyss. :D
men nu ska jag fortsätta kolla på gloZelll, pusspuss!
min kärlek till henne, HAHAHA
mumsiga kakornaaa!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: